Naujienos. Patarimai

0

Šilta, šviesu ir gera – taip būtų galima apibūdinti atmosferą vasarą. Būtent šį laiką dauguma žmonių renkasi atostogoms bei įvairioms kelionėms. Sakoma, šiluma kaulų nelaužo. Tačiau net ir saule, vis dėlto, reikėtų mėgautis saikingai, norint išvengti nemalonumų keliaujant.

  • Pirmiausiai, pasirūpinkite savo bei artimųjų sveikata. Atkreipkite dėmesį, ar Jums ir drauge su Jumis keliaujantiems asmenims nepasireiškia silpnumo, saulės smūgio simptomų. Esant įvairiems simptomams, dėl kelionės galimybių pasitarkite su gydytoju, gaukite pakankamai informacijos, kaip apsisaugoti ir užkirsti kelią perkaitimui.
  • Itin didelė rizika perkaisti kyla vaikams, todėl labai svarbu vartoti daug vandens ir pasirūpinti geru transporto priemonės ar vietos, kurioje apsistojate, kondicionavimu.
  • Venkite buvimo karštyje, ypač tarp 12 ir 15 valandos. Pavojingiausi yra tiesioginiai saulės spinduliai, todėl žinant, jog teks kurį laiką pabūti saulėje, reikėtų naudoti kokybišką apsaugą nuo saulės.
  • Vengiant su perkaitimu susijusių pavojų, svarbu ne tik reguliariai vartoti skysčius, bet ir valgyti lengvesnį, mažiau kaloringą maistą – taip organizme taupomi vandens resursai.
  • Dėvėkite skrybėlę ar vasarinę kepurę.
  • Tam, kad atvėstumėte ir sumažintumėte kūno temperatūrą, mirkykite rankas vėsiame vandenyje.
  • Venkite alkoholio ir kavos. Alkoholis ir kofeinas skatina dehidrataciją.
  • Pasirūpinkite tinkamais, lengvais drabužiais. Jei keliaujate kemperiais, galite prisikrauti ir didesnį lagaminą drabužių visiems atvejams – vietos kemperyje užteks.
  • Būkite tikri, kad kemperyje (automobilyje/autobuse/kitoje transporto priemonėje) yra kokybiška ventiliavimo sistema. Jei ventiliavimo sistemos nėra, kelionė gali būti labai sudėtinga, galite perkaisti ir dehidratuoti.